تازہ ترین
  • بریکنگ :- امپورٹڈحکومت تیزی سےاپنےانجام کی طرف بڑھ رہی ہے،مونس الہٰی
  • بریکنگ :- آزادی مارچ کیخلاف پولیس کااستعمال فاشسٹ حکومت کےخوف کوظاہرکررہاہے،مونس الہٰی
  • بریکنگ :- پنجاب کوپولیس اسٹیٹ بنادیاگیاہے،مونس الہٰی

ناموس رسالت ﷺ پر آنچ نہیں آنے دیں گے، وزیر داخلہ شیخ رشید

Published On 18 April,2021 04:28 pm

اسلام آباد: (دنیا نیوز) وفاقی وزیر داخلہ شیخ رشید احمد نے کہا ہے کہ ناموس رسالت ﷺ پر آنچ نہیں آنے دیں گے نہ ہی ناموس رسالت ﷺ کی شان میں کوئی گستاخی قبول کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ بادل ناخواستہ کچھ اقدامات کرنا پڑے، حکومت اپنی رٹ قائم کرے گی، 192 مقامات بلاک کیے گئے تھے، ایک کے علاوہ سب کلئیر کرا لیے، صرف ایک جگہ حالات کشیدہ ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے رمضان المبارک کے دوران شہریوں کو ارزاں نرخوں پر اشیائے ضروریہ کی فراہمی کیلئے قائم کیے گئے سستا بازار کے دورے کے دوران میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا۔

وزیر داخلہ نے کہا کہ سی ڈی اے نے رمضان میں دس سستے بازار جبکہ پانچ اسلام آباد انتظامیہ نے لگائے ہیں۔ انہوں نے ہدایت کی کہ عوام کی سہولت کے لیے مزید سستے بازار کھولے جائیں۔

ایک سوال کے جواب میں وزیر داخلہ نے کہا کہ کالعدم تنظیم نے 192 مقامات بلاک کیے تھے، ان میں سے 191 کلیئر ہوگئے، ایک جگہ مسئلہ ہے اور حالات کشیدہ ہیں۔

انہوں نے کہا کہ کالعدم ہونے کے بعد اکاؤنٹس منجمد ہوتے ہیں، نقل و حمل پر پابندی ہوتی ہے، آئی ڈی کارڈز بلاک ہوتے ہیں، تین دن کا نوٹس دیا ہے، ایک ماہ میں جواب دینا ہوتا ہے، وزارت قانون کالعدم تنظیم کی تحلیل کے حوالے سے کام کر رہی ہے۔

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ اس وقت کوئی مذاکرات نہیں ہورہے، دو تین ماہ مذاکرات کیے جو نتیجہ خیز نہیں ہوسکے کیوں کہ وہ (کالعدم تنظیم) کسی صورت اپنے ایجنڈے سے پیچھے ہٹنے کو تیار نہیں تھے، حکومت اپنی رٹ قائم کرے گی، ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ ناموس رسالت میں گستاخی قابل قبول نہیں نا ہی ہم اس پر آنچ آنے دیں گے، وزیراعظم عمران خان نے اس معاملے پر زبردست طریقے سے اپنا مؤقف پیش کیا ہے اور مسلسل وہ اس معاملے پر بات کر رہے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ دنیا میں زندہ رہنے کیلئے بادل ناخواستہ کچھ اقدامات کرنا پڑے ہیں۔ لوگ شہید اور جاں بحق ہوئے ہیں۔ 20 اپریل کو کالعدم تنظیم کی تحلیل کا فیصلہ کابینہ کرے گی۔

ایک اور سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ راولپنڈی اسلام آباد سمیت سارا ملک آج بھی کھلا ہے اور 20 کو بھی کھلا ہوگا۔ جہانگیر ترین اور ساتھیوں کے حوالے سے سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ ترین پارٹی کے ساتھ ہیں اور رہیں گے اور یہ معاملہ ٹھنڈا ہو جائیگا۔