تازہ ترین
  • بریکنگ :- این ایف سی کی مدمیں دیئےگئے 1900 ارب کہاں خرچ ہوئے؟فرخ حبیب
  • بریکنگ :- بلاول صاحب سندھ حکومت کی غفلت پرکب معافی مانگ رہےہیں؟فرخ حبیب
  • بریکنگ :- پیپلزپارٹی مینڈیٹ پوراکرنےمیں بری طرح ناکام رہی،فرخ حبیب
  • بریکنگ :- سندھ میں کرپشن کےساتھ صلاحیت کابھی فقدان ہے،فرخ حبیب
  • بریکنگ :- سندھ میں 59 فیصدترقیاتی بجٹ استعمال نہ ہوسکا،فرخ حبیب
  • بریکنگ :- تھرکےلوگ صاف پانی،بنیادی سہولتوں سےمحروم ہیں،فرخ حبیب

بشریٰ انصاری کی بہن اداکارہ سنبل شاہد کورونا وائرس کے باعث انتقال کرگئيں

Published On 06 May,2021 03:30 pm

لاہور: (دنیا نیوز) اداکارہ سنبل شاہد کورونا وائرس کے باعث انتقال کرگئيں۔ سنبل شاہد کو 22 اپريل کو وينٹی ليٹر پر منتقل کیا گيا تھا۔ سنبل شاہد اداکارہ بشریٰ انصاری اور اسما عباس کی بہن ہيں۔ سنبل شاہد اداکارہ زارا عباس کی خالہ ہيں۔

خیال رہے کہ سال 2020 میں کورونا کی پہلی لہر کے پھیلاؤ سے لے کر اب تک پاکستان میں شوبز سے وابستہ کئی شخصیات بھی کورونا وائرس کا شکار ہوئیں، جن میں سے زیادہ تر شخصیات کم از کم 2 ہفتے جبکہ کچھ ڈیڑھ ماہ بعد صحتیاب ہوئی تھیں۔

گزشتہ دنوں گلوکار جواد احمد میں دوسری مرتبہ کورونا کی تشخیص ہوئی ان سے قبل رواں برس ماڈل و اداکارہ آمنہ الیاس، اداکار علی رحمٰن اور علی عباس کورونا وائرس سے متاثر ہوئے جبکہ دسمبر میں اداکارہ ماہرہ خان اور لیجنڈ ادیب انور مقصود میں کورونا وائرس کی تصدیق ہوئی تھی۔

ان سے قبل اداکار بہروز سبزواری میں نومبر کے آخر میں کورونا کی تشخیص ہوئی تھی اور طبیعت خراب ہونے پر انہیں کراچی کے نجی ہسپتال منتقل کیا گیا تھا اور انہیں 9 دسمبر کو ہسپتال سے ڈسچارج کیا گیا تھا۔

ان دنوں پاکستان میں کورونا وائرس کے یومیہ کیسز کی تعداد میں اضافہ دیکھا جارہا ہے، این سی او سی کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں میں ملک میں کورونا کے 4 ہزار 198 کیسز کی تصدیق ہوئی جبکہ 108 وبا سے انتقال کرگئے۔