خزاں کی دلکشی! ہر سو زرد اور لال رنگوں کی بہار

Published On 05 December,2023 11:19 am

اسلام آباد: (فوزیہ علی+ فہیم حیدر) خزاں ایک شاندار موسم جو گرمیوں کے جھلسا دینے والے دنوں اور سردیوں کی برفیلی گرفت کے درمیان فرق کو ختم کردیتا ہے، قدرت کی طرف سے ایک دلکش شاہکار کے طور پر ابھرتا ہے، موسم خزاں کی دلکشی کے ساتھ ہی ہر سو زرد اور لال رنگوں کی بہار نظر آ رہی ہے۔

یہ موسم جسے اکثر موسم خزاں کے نام سے جانا جاتا ہے منتقلی کا وقت ہوتا ہے جو موسم گرما کے بعد اور موسم سرما سے پہلے خوبصورت رنگوں اور سرد ہواؤں سے شروع ہوتا ہے، اپنی خستہ ہوا، گھومتے ہوئے پتوں اور پرانی یادوں سے بھرے ماحول کے ساتھ خزاں اس کی خوبصورتی کو دیکھنے والوں پر ایک سحر انگیز جادو کر دیتی ہے۔

خزاں کے رنگ واقعی سحر انگیز ہوتے ہیں اور موسم کے جوہر کو اپنی گرفت میں لے لیتے ہیں، جیسے جیسے دن چھوٹے ہوتے جاتے ہیں اور سورج کی طاقت ختم ہوتی جاتی ہے درختوں کے سبز پتے سرخ، نارنجی اور پیلے رنگ کی ایک شاندار صف میں تبدیل ہو جاتے ہیں۔

ایسا لگتا ہے جیسے فطرت اپنے برش سے دنیا کو پینٹ کر رہی ہے، زمین کی تزئین کو ایک دم توڑ دینے والے کینوس میں بدل رہی ہے، متحرک رنگ آنکھوں کے لیے ایک علاج ہیں اور ہمیں حیرت کے احساس سے بھر دیتے ہیں۔

خزاں ہمارے حواس پر جادو کرتا ہے، خوف، پرانی یادوں اور عکاسی کے گہرے احساس کو جنم دیتا ہے، یہ تبدیلی کا موسم ہے، جہاں فطرت دنیا کو وشد رنگوں کے پیلیٹ میں رنگتی ہے، گرتے ہوئے پتے عدم استحکام کی کہانیاں سناتے ہیں اور ہوا تبدیلی کا وعدہ کرتی ہے۔

خزاں کی خوبصورتی نہ صرف اس کے بصری تماشے میں ہے بلکہ یہ ہمارے اندر کے جذبات میں بھی مضمر ہے، یہ ایک ایسا موسم ہے جو ہمیں تبدیلیوں کو قبول کرنے، قدرت کے فضل کی قدر کرنے اور خود کی دریافت کے سفر پر جانے کی ترغیب دیتا ہے۔



ایسے ہی بدلتی رت کے ساتھ شہر اقتدار کے نظارے بھی بدل گئے، خزاں میں بھی ایسی دلکشی کہ دیکھنے والے کھو کر رہ جاتے ہیں، قدرت کے حسین مناظر خود کہہ رہے ہیں موسم کوئی بھی ہو اسلام آباد کا حسن بےمثال ہے۔

اسلام آباد کی شاہراہیں ہوں یا باغات، خشک پتوں پر چلتے قدموں کی آہٹ ماحول میں ایک رومانوی احساس بھر دیتی ہے، سورج کی سنہری کرنیں رنگ بدلتے پتوں کو چھو کر ایسے خوبصورت مناظر تخلیق کرتی ہیں کہ دیکھنے والے مسحور ہو کر رہ جاتے ہیں۔ 

Advertisement