تازہ ترین
  • بریکنگ :- آئی ایم ایف سےاسٹاف لیول معاہدہ جون میں ہوجائےگا،وزیرخزانہ
  • بریکنگ :- عمران خان نےجوکیااس سےملکی معیشت دیوالیہ ہوجاتی،مفتاح اسماعیل
  • بریکنگ :- سعودی عرب سے 3ارب ڈالرکی توسیع بھی ہوجائےگی،وزیرخزانہ
  • بریکنگ :- سعودی عرب سےمزیدریلیف جولائی میں آجائےگا،مفتاح اسماعیل
  • بریکنگ :- آئی ایم ایف سے 3ارب ڈالرملیں گے،وزیرخزانہ مفتاح اسماعیل
  • بریکنگ :- پروگرام میں توسیع سےمزید 2ارب ڈالرمل جائیں گے،وزیرخزانہ
  • بریکنگ :- آئی ایم ایف سےمعاہدےسےورلڈبینک سےایک ارب ڈالرملیں گے،وزیرخزانہ
  • بریکنگ :- اس کےبعداےڈی بی سےڈھائی ارب ڈالرملیں گے،مفتاح اسماعیل
  • بریکنگ :- مجموعی طورپر 8.9 ارب ڈالرپائپ لائن میں ہیں،مفتاح اسماعیل
  • بریکنگ :- آئندہ مالی سال کابجٹ 10جون کوپیش کریں گے،مفتاح اسماعیل
  • بریکنگ :- آئی ایم ایف سےنجکاری کی کوئی بات نہیں ہوئی،وزیرخزانہ

پی ایس ایل 7 کا آفیشل ترانہ جاری، اب تک کے تمام گانوں کی ویڈیوز دیکھیں!

Published On 24 January,2022 08:27 pm

لاہور: (ویب ڈیسک) پاکستان سپر لیگ 7 کا آفیشل ترانہ ریلیز کر دیا گیا جس پر شائقین کی جانب سے ملے جلے ردعمل کا اظہار کیا گیا ہے۔

پی ایس ایل کے آفیشل ہینڈل کی جانب سے آفیشل ترانے کی ویڈیو کو سوشل پلیٹ فارمز پر شیئر کیا گیا تو اسے دیکھنے اور سننے والوں کی بڑی تعداد کہیں اسے سراہتی اور کہیں مایوسی کا اظہار کرتی دکھائی دی۔

عاطف اسلم اور آئمہ بیگ کی پرفارمنس پر تبصرہ کرنے والوں کا موقف تھا کہ عاطف کو ریپر کے طور پر اور آئمہ کو ڈانسر کی حیثیت میں کم کم ہی دیکھنے کو ملتا ہے۔

سوشل پلیٹ فارمز پر جہاں مختلف شائقین نے ’آگے دیکھ‘ کو پیش کرنے والے عاطف اسلم اور آئمہ بیگ کو سراہا تو امید ظاہر کی کہ اسے سٹیڈیم میں سننا اور دیکھنا زیادہ اچھا لگے گا۔

خیال کیا جا رہا تھا کہ ممکنہ طور پر اس سال بھی گزشتہ برس کی طرح نصیبو لال بھی ترانے میں واپسی کریں گی، تاہم ایسا نہیں ہو سکا۔

پاکستان سپر لیگ کا آغاز 2015 میں ہوا تھا اور اس کا پہلا گانا گلوکار علی ظفر کی آواز میں ریلیز کیا گیا تھا۔

علی ظفر کی آواز میں پی ایس ایل فرسٹ کا گانا ’اب کھیل کے دکھا‘ کافی سراہا گیا تھا اور اسی وجہ سے علی ظفر کی آواز میں ہی ابتدائی تین پی ایس ایل کے گانے جاری کیے گئے۔

پی ایس ایل دوئم کا گانا ’اب کھیل جمے گا‘ جنوری 2017 میں جبکہ پی ایس ایل تھری کا گانا ’دل سے جان لگا دے‘ جنوری 2018 میں ریلیز کیا گیا اور مجموعی طور پر علی ظفر کے تینوں گانوں کو پسند کیا گیا۔

پی ایس ایل فور کا گانا ’کھیل دیوانوں کا‘ اداکار فواد خان اور ینگ دیسی بینڈ کی آواز میں جنوری 2019 میں ریلیز کیا گیا تھا۔

پی ایس ایل فائیو کا گانا ’تیار ہیں‘ کو گلوکار علی عظمت، عارف لوہار، عاصم اظہر، ذوالفقار جبار خان اور ہارون رشید کی آواز میں جنوری 2020 میں ریلیز کیا گیا تھا۔

پی ایس ایل فائیو کے گانے کو بھی کافی تنقید کا نشانہ بنایا گیا تھا جبکہ پی ایس ایل 6 کے گانے ’گروو میرا‘ پر بھی شائقین نے شدید تنقید کی تھی۔

گزشتہ برس جہاں ’گروو میرا’ پر تنقید کی گئی تھی، وہیں اس کی تعریفیں بھی کی گئی تھیں اور لوگوں نے مطالبہ کیا تھا کہ پی ایس ایل 7 کے ترانے میں بھی نصیبو لال کو شامل کیا جائے، تاہم ایسا نہیں ہو سکا۔