تازہ ترین
  • بریکنگ :- عملی طورپروفاقی اورپنجاب حکومت ختم ہوچکی ہے،فواد چودھری
  • بریکنگ :- شریف خاندان بندرکی طرح چھلانگیں لگاناچھوڑے، فواد چودھری
  • بریکنگ :- ملک کو بحران کی دلدل میں مزیدنہ پھنسائیں ،فواد چودھری
  • بریکنگ :- استعفیٰ دیں اورملک کوانتخابات کی طرف لےکرجائیں، فواد چودھری
  • بریکنگ :- راجہ ریاض جیسےشخص کواپوزیشن لیڈربنانےکاتجربہ نہ کریں،فوادچودھری
  • بریکنگ :- الیکشن کی تاریخ دی جائے،فوادچودھری
  • بریکنگ :- نیاالیکشن کمیشن بنائیں اورقابل قبول فریم ورک کےتحت انتخابات کرائیں،فوادچودھری

جمہوریت کا دعویدار ہندوستان دنیا کا سب سے بڑا دہشتگرد ملک ہے، وزیراعظم آزاد کشمیر

Published On 25 January,2021 08:55 pm

مظفر آباد: (دنیا نیوز) وزیراعظم آزاد جموں وکشمیر راجہ محمد فاروق حیدر خان نے کہا ہے کہ بھارت انسانیت کا قاتل، اس کی جمہوریت دنیا کی آنکھوں میں دھول جھونکنے کیلئے سب سے بڑا فراڈ ہے۔ جمہوریت کا دعویدار ہندوستان دنیا کا سب سے بڑا دہشتگرد ملک ہے۔

اپنے ایک بیان میں راجہ محمد فاروق حیدر خان نے کہا کہ بھارت کا یوم جمہوریہ ہمارے لیے یوم سیاہ ہے۔ بھارت نے کشمیر پر غاصبانہ قبضہ کر رکھا ہے۔ سات دہائیوں سے بھارت نے مقبوضہ کشمیر میں غیر جمہوری طریقہ کار اپناتے ہوئے ظلم وجبر کا بازار گرم کر رکھا ہے۔ مقبوضہ کشمیر میں رائج کالے قوانین صریحاً جمہوری اقدار کے خلاف ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ 5 اگست کے بعد مقبوضہ کشمیر میں جو ہوا، کیا وہ جمہوری ملک کرتا ہے۔ تحریک آزادی کشمیر ایشیا کے امن کی تحریک ہے۔ بھارت میں اقلیتوں کیلئے کوئی جگہ نہیں ہے۔ ہندوستان میں رہنے والی اقلیتیں انتہا پسندانہ حکمرانوں سے خوفزدہ ہیں۔ بھارت نے جس دن سے یوم جمہوریہ منانا شروع کیا، اس دن سے ہمارا یوم سیاہ ہے۔

وزیراعظم آزاد جموں وکشمیر نے کہا کہ مقبوضہ کشمیر 5 اگست 2019ء کے بعد بھارت کے فوجی محاصرے میں ہے۔ بھارت کا 5 اگست کا اقدام اقوام متحدہ کی قراردادوں کی سنگین خلاف ورزی ہے۔ بھارت نے اقوام متحدہ کی قراردادوں کو بری طرح پامال کیا۔

انہوں نے کہا کہ کشمیریوں کے جذبہ حریت کو خراج تحسین پیش کرتا ہوں اور ان لاکھوں شہدا کو خراج عقیدت پیش کرتا ہوں جنہوں نے اپنے گرم لہو سے شمع تحریک کو ہر آن تابندہ اور روبہ مستقبل رکھا اور کٹھن حالات ومشکلات کے باوجود جوش حریت کو سرد نہیں ہونے دیا۔

ان کا کہنا تھا کہ 5 اگست کا بھارتی اقدام کشمیری نہیں مانتے ہیں۔ کشمیری کسی صورت بھارت کا حصہ نہیں اور نہ کبھی ہو سکتا ہے۔ تحریک آزادی کیلئے کشمیریوں نے اپنی تیسری نسل قربان کر دی ہے۔