تازہ ترین
  • بریکنگ :- اسلام آبادیونائیٹڈنےملتان سلطانزکو4وکٹ سےشکست دےدی
  • بریکنگ :- ملتان سلطانز نے اسلام آباد یونائیٹڈ کو150رنز کاہدف دیاتھا
  • بریکنگ :- ابوظہبی:ملتان سلطانز نےمقررہ 20اوورز میں 149رنز بنائےتھے
  • بریکنگ :- اسلام آباد یونائیٹڈ کے محمدوسیم نے 4کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا
  • بریکنگ :- اسلام آبادیونائیٹڈ نے 150رنز کاہدف 19.4اوورزمیں حاصل کیا
  • بریکنگ :- ابوظہبی :شاہ نوازدھانی اورعثمان قادرنے2-2وکٹیں حاصل کیں
  • بریکنگ :- فہیم اشرف اور فواداحمد نے 2-2کھلاڑیوں کوآؤٹ کیا

فلسطینی عوام کی حق خود ارادیت سے متعلق اپنے اصولی موقف پر قائم ہیں، دفتر خارجہ

Published On 06 May,2021 10:26 pm

اسلام آباد: (دنیا نیوز) ترجمان دفتر خارجہ زاہد حفیظ چودھری نے مسئلہ فلسطین کے حوالے سے پاکستان کی حمایت کا اعادہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ پاکستان فلسطینی عوام کی حق خود ارادیت سے متعلق اپنے اصولی موقف پر قائم ہے۔منصفانہ اور پائیدار امن کیلئے مسئلہ فلسطین کا یو این اور او آئی سی قراردادوں کے مطابق دو ریاستی حل ناگزیر ہے۔

وہ جمعرات کو یہاں پالیسی انسٹی ٹیوٹ (آئی پی آئی) کے زیر اہتمام منعقدہ ایک و یبینار سے خطاب کر رہے تھے۔

ترجمان نے کہا کہ ہم سمجھتے ہیں کہ مشرق وسطیٰ میں دیرپا امن کے لئے 1967ء سے پہلے کی سرحدوں کے ساتھ اور اقوام متحدہ اور او آئی سی کی متعلقہ قراردادوں کے مطابق مسئلہ فلسطین کا دو ریاستی حل ضروری ہے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان، فلسطینی عوام کو ان کے ناگزیر حقوق کے حصول اور آزاد ریاست کے قیام کے لئے جدوجہد میں اپنی مکمل حمایت جاری رکھے گی۔

ترجمان نے کہا کہ پاکستان کی فلسطین پالیسی اس حقیقت پر مبنی ہے کیونکہ یہ مسلم دنیا کا ایک اہم ترین مسئلہ ہے جس کی وجہ سے اسلامی تعاون تنظیم کی تشکیل ہوئی۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ یہ مسئلہ انسانی حقوق کے نقطہ نظر سے بھی اہم ہے۔انہوں نے کہا کہ ہمیں مقبوضہ فلسطینی علاقوں میں انسانی حقوق کی مسلسل پامالیوں پر گہری تشویش ہے۔ پاکستان نے ہمیشہ مقبوضہ علاقوں میں لوگوں کے بنیادی حقوق کے تحفظ کی ضرورت پر زور دیا ہے ، خواہ وہ فلسطین، کشمیر یا کوئی اور ہو۔