تازہ ترین
  • بریکنگ :- حیدرآباد سمیت سندھ بھرمیں لمپی وائرس کے کیسز میں اضافہ
  • بریکنگ :- لمپی وائرس سےمتاثرہ جانوروں کی تعداد 53 ہزار 556 ہوگئی،محکمہ لائیو اسٹاک
  • بریکنگ :- حیدرآباد:لمپی وائرس سے 571 مویشی ہلاک ہوئے، محکمہ لائیو اسٹاک
  • بریکنگ :- کراچی میں سب سےزیادہ کیسزرپورٹ ہوئے، تعداد 20 ہزار 972ہوگئی
  • بریکنگ :- 29لاکھ سے زائد مویشیوں کووائرس سے بچاؤکی ویکسین لگائی جاچکی ہے، محکمہ لائیو اسٹاک

پی ڈی ایم جلسوں کا شوق پورا کر لے، حکومت مدت پوری کریگی: وزیراعلیٰ عثمان بزار

Published On 15 November,2021 10:03 am

لاہور: (دنیا نیوز) وزیراعلیٰ عثمان بزدار نے کہا ہے کہ پی ڈی ایم جلسوں کا شوق پورا کر لے، حکومت مدت پوری کرے گی، اپوزیشن جماعتوں نے ہر موقع پر ترقی کے سفر کو روکنے کی کوشش کی۔

وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار سے مظفرگڑھ کے ارکان اسمبلی اور پارٹی عہدیداروں نے ملاقات کی۔ ارکان اسمبلی اور پارٹی عہدیداروں نے شہر کے مسائل اور جاری ترقیاتی منصوبوں پر پیش رفت سے آگاہ کیا۔ وزیراعلیٰ عثمان بزدار نے مسائل ترجیحی بنیادوں پر حل کرنے کی یقین دہانی کرائی۔
عثمان بزدار نے مظفرگڑھ میں لیڈیز پارک میں سہولتیں بہتر بنانے کی ہدایت کی۔ انہوں نے دریائے چناب کے قریب تفریحی پارک کی بحالی کا بھی حکم دیا۔ وزیراعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا کہ پنجاب ترقی کے لحاظ سے تمام صوبوں میں سرفہرست ہے، پنجاب کا کوئی شہر اور قصبہ ترقی کے ثمرات سے محروم نہیں رہے گا، عوام کی خدمت میں کوئی کسر نہیں چھوڑیں گے۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ اپوزیشن کے پاس نہ کوئی عوامی ایجنڈا ہے اور نہ کوئی حکمت عملی، پی ڈی ایم کی منفی سیاست نئے پاکستان میں نہیں چل سکتی، ملک کی ترقی کے سفر میں رخنہ ڈالنے والوں کو عوام بری طرح مسترد کر چکے ہیں، اپوزیشن کی منفی سیاست کے باوجود ترقی کا سفر جاری رکھے ہوئے ہیں، عوام کی فلاح و بہبو د کی راہ میں کسی کو رکاوٹ نہیں ڈالنے دیں گے۔

عثمان بزدار نے مزید کہا کہ پنجاب میں گزشتہ 3 برس کے دوران جتنے ترقیاتی کام ہوئے اس کی مثال ماضی میں نہیں ملتی، ترقیاتی منصوبوں کو تیز رفتاری اور شفافیت کے ساتھ پایہ تکمیل تک پہنچایا جائے گا، مظفر گڑھ سمیت پسماندہ علاقوں کے لوگوں کو صحت اور تعلیم کی معیاری سہولتیں دینے کیلئے جامع پروگرام پر عمل پیرا ہیں۔