تازہ ترین
  • بریکنگ :- ملک بھرمیں 24 گھنٹےکےدوران کوروناسےمزید 8 اموات
  • بریکنگ :- ملک بھرمیں کوروناسےجاں بحق افرادکی تعداد 28 ہزار 761 ہوگئی
  • بریکنگ :- 24 گھنٹےمیں کوروناکےمزید 431 کیس رپورٹ،این سی اوسی
  • بریکنگ :- 24 گھنٹےکےدوران 47 ہزار 84 کوروناٹیسٹ کیےگئے،این سی اوسی
  • بریکنگ :- ملک میں کورونامثبت کیسزکی شرح 0.91 فیصدرہی،این سی اوسی

پی ایس ایل6: ٹاس کی وجہ سے ہار کے تاثر کو تبدیل کرنا ہو گا: اینڈی فلار

Published On 09 June,2021 04:36 pm

لاہور: (دنیا نیوز) ملتان سلطانز کے ہیڈ کوچ اینڈی فلار نے کہا ہے کہ پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) 6 کے دوران ٹاس کی وجہ سے ہار کے تاثر کو تبدیل کرنا ہو گا۔ ٹاس ہار کر جیت کا سلسلہ شروع کریںگے۔

ملتان سلطانز کے ہیڈ کوچ اینڈی فلار نے ورچوئل پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ کراچی میں پی ایس ایل کا پہلا مرحلہ مشکل تھا، ہم نے ایک نیا سلسلہ شروع کیا ہے، تمام کھلاڑی نئے ہیں اور محنت کررہے ہیں، پی سی بی نے بہت اچھا کام کیا کہ اتنے کم عرصے میں ٹورنامنٹ کا انعقاد کروایا، میں نے ٹیم کو یہی کہا ہوا کہ ٹاس کے بارے میں نہیں سوچنا۔

انہوں نے کہا کہ ٹاس کی وجہ سے ہار، جیت کے ہدف کو تبدیل نہیں کرنا چاہیے، پی ایس ایل کے پہلے مرحلے میں ہم نے بیٹنگ اچھی کی، رضوان بہت اچھا کھیل رہا ہے، وہ نیچرل ٹی ٹوئنٹی پلئیر نہیں، انہوں نے محنت اور بہادری کے ساتھ کھیلا۔

اینڈی فلاور نے کہا کہ ڈیو کے دوران باولنگ کرانا باؤلرز کے لیے چیلنج ہوگا، شاہد آفریدی ٹیم مین ہے، مجھے وہ بہت پسند ہیں، آفریدی کے نہ ہونے سے ٹیم کو فرق تو پڑیگا، کوئی بھی چیز مستقل نہیں رہتی، کھلاڑیوں کے متبادل آجاتے ہیں، فخر ہے کہ ملتان سلطانز کا حصہ ہیں، پی ایس ایل ہائی کوالٹی کمپٹیشن ہے، مجھے اچھا لگتا ہے کہ میں رضوان کے ساتھ ٹیم کو لیڈ کرتا ہوں۔