تازہ ترین
  • بریکنگ :- پریڈگراؤنڈمیں جلسہ کی اجازت نہ ملنےکیخلاف پی ٹی آئی کی درخواست
  • بریکنگ :- عدالت کاڈی سی اسلام آبادکونوٹس جاری،کل صبح طلب کرلیا
  • بریکنگ :- ڈی سی اسلام آبادکل 9بجےعدالت پیش ہوں،اسلام آبادہائیکورٹ

کورونا سے پیدا صورتحال کی مثال نہیں ملتی: وزیراعظم عمران خان

Last Updated On 09 April,2020 03:54 pm

کوئٹہ: (دنیا نیوز) وزیراعظم نے کہا ہے کورونا کی وجہ سے جو صورتحال پیدا ہوئی اس کی مثال نہیں ملتی، کورونا کیسز بڑھ رہے ہیں، مختلف ممالک میں لاک ڈاؤن کو اب ختم کیا جا رہا ہے، کورونا کیخلاف صوبائی اور وفاقی حکومت رابطے میں ہے۔

 صوبائی کابینہ اور ارکان پارلیمنٹ سے وزیراعظم عمران خان نے خطاب کرتے ہوئے کہا رواں ماہ کے آخر تک کورونا کیسز بڑھنے کا خدشہ ہے، کورونا کیسز بڑھنے سے ہسپتالوں پر بوجھ بڑھے گا، کورونا سے پیدا صورتحال کا قوم بن کر مقابلہ کرنا ہے، بلوچستان پر کورونا کیسز کا دیگر صوبوں کی نسبتاً کم بوجھ پڑے گا، بلوچستان میں اس وقت کورونا کا کوئی مریض انتہائی نگہداشت میں نہیں۔

عمران خان نے کہا ہمارے لیے اہم ہے بھارت، بنگلادیش کی صورتحال کیا ہے ؟ ڈاکٹرز، پیرا میڈیکس کیلئے حفاظتی سامان کی فراہمی یقینی بنا رہے ہیں، اس وقت دنیا میں حفاظتی لباس، ٹیسٹنگ کٹس اور وینٹی لیٹرز کا فقدان ہے۔ انہوں نے کہا لاک ڈاؤن کے باعث یومیہ اجرت والوں پر فرق پڑے گا، بلوچستان کے لوگوں کو لاک ڈاؤن کی وجہ سے بہت نقصان ہوگا، ہر صوبے کو صورتحال مدنظر رکھتے ہوئے اقدامات کرنے ہیں۔

قبل ازیں وزیراعظم عمران خان نے وزیراعلی بلوچستان جام کمال کے ہمراہ بولان ہسپتال کے قرنطینہ سنٹر کا دورہ کیا جہاں چیف سیکرٹری نے آئسولیشن وارڈ میں مہیا سہولیات سمیت صوبے میں کئے گئے دیگر حفاظتی اقدامات سے متعلق بریفنگ دی۔ اس موقع پر ڈپٹی سپیکر قاسم سوری اور یار محمد رند بھی وزیراعظم کے ہمراہ رہے۔