تازہ ترین
  • بریکنگ :- ڈاکو،چوراوربےایمان شہبازشریف پرکل فردجرم لگ سکتی ہے،شیخ رشید
  • بریکنگ :- قوم عمران خان کوانقلابی لیڈرکےطورپردیکھناچاہتی ہے،شیخ رشید
  • بریکنگ :- ملک میں 2 وزیراعظم، 2 وزیرخزانہ اور 2وزیرتوانائی ہیں،شیخ رشید
  • بریکنگ :- عمران خان آج جوبھی فیصلہ کرےگاشیخ رشیدحاضرہے،سربراہ عوامی مسلم لیگ
  • بریکنگ :- ایک ووٹ کافرق ہےعمران خان حکم کرےتودوبارہ وزیراعظم بنادوں،شیخ رشید
  • بریکنگ :- پی ٹی آئی ارکان کواستعفیٰ دینے پرسلام پیش کرتاہوں،شیخ رشید
  • بریکنگ :- عمران خان کوکہتا تھا ایمرجنسی لگاؤ،شیخ رشید
  • بریکنگ :- عمران خان کے لیے جان دیناپڑی تودوں گا،شیخ رشید

ملک پر تبدیلی نہیں تباہی سرکار مسلط ہے، کٹھ پتلی کا ہر وعدہ جھوٹ نکلا:بلاول بھٹو زرداری

Published On 17 October,2021 07:47 pm

کراچی:(دنیا نیوز)پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے بھی حکومت کے خلاف ملک بھر میں مظاہروں کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ ملک پر تبدیلی نہیں تباہی سرکار مسلط ہے، کٹھ پتلی کا ہر وعدہ جھوٹ نکلا، عوام کیلئے جینا مرنا مشکل ہوگیا،عمران خان کی الٹی گنتی شروع ہوچکی ہے جبکہ حکومت کو بھگا کر ہی دم لیں گے، اگلی باری جیالوں کی ہوگی ۔

باغ جناح کراچی میں پاکستان پیپلز پارٹی کے جلسہ ہوا جس میں سانحہ کارساز کے شہدا کو خراج عقیدت پیش کیا گیا ،جلسے سے خطاب کرتے ہوئے چیئرمین پی پی بلاول بھٹو زرداری نے کہا کہ عمران خان کہتےتھےمہنگائی ہوتوسمجھووزیراعظم چورہے، عوام پوچھتےہیں ایک کروڑ نوکریاں اور 50لاکھ گھرکہاں ہیں؟جبکہ عمران خان کا عوام سےکیاگیاہروعدہ جھوٹا نکلا،ملک میں تاریخی بیروزگاری اور مہنگائی ہےجبکہ آج ملک میں عمران خان کی تبدیلی نہیں تباہی ہے۔

بلاول بھٹو زرداری نے مزید کہا کہ آج ملک میں پیپلز پارٹی کی حکومت کی ضرورت ہے،ہماری حکومت عوام دوست ہوگی،غریب نہیں بلکہ غربت کا خاتمہ کریں گے،ملک میں تاریخی بیروزگاری اور مہنگائی ہے،پیپلز پارٹی حکومت میں آنے  کے پہلے روز تنخواہوں میں اضافہ کرے گی۔ 

جلسے سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے مزید کہا کہ عمران خان نے جہاں ہاتھ ڈالا وہاں مہنگائی،پیپلز پارٹی واحد جماعت ہے جو اپنا وعدہ پورا کرتی ہے،اقتدار سنبھالتے ہی نوجوانوں کو روزگار دیں گے،عمران خان کو گھر بھیجنے تک احتجاج جاری رکھیں گے جبکہ حکومت کی الٹی گنتی شروع ہوچکی ہے۔

بعدازاں سابق صدر آصف علی زرداری نے کہا کہ کراچی میں کامیاب جلسہ کرنے پر جیالوں کو سلام،جلسے میں شرکت پر اہل کراچی کا شکریہ ادا کرتے ہیں۔

شاندار اجتماع میں کار ساز کے شہداء کوشاندار خراج عقیدت پیش کیا گیا جبکہ چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے عوام سے جو وعدے کیئے وہ پورےکیئے جائیں گے۔