توشہ خانہ کیس: چیئرمین پی ٹی آئی کی نیب میں پیش ہونے سے معذرت

Published On 17 July,2023 12:54 pm

اسلام آباد: (دنیا نیوز) چیئرمین پی ٹی آئی نے توشہ خانہ کیس کی تحقیقات کے سلسلے میں قومی احتساب بیورو (نیب) میں پیش ہونے سے معذرت کرلی۔

نیب میں جمع کرائے گئے تحریری جواب میں چیئرمین پی ٹی آئی نے بتایا کہ 19 جولائی کو عدالتوں میں پیش ہونا ہے تب ہی نیب کے سامنے پیش ہوسکتا ہوں، سکیورٹی وجوہات کی وجہ سے لاہور سے اسلام آباد کم سفر کرتا ہوں۔

تحریری جواب کے مطابق نیب قوانین کے سیکشن 18 سی کے تحت انکوائری رپورٹ صرف میں وصول کر سکتا ہوں، میرا جواب جب نیب کو موصول ہو تو انکوائری رپورٹ میرے وکیل بیرسٹر گوہر کو دی جائے۔

القادر ٹرسٹ کیس میں سپریم کورٹ نے مجھے رہا کرنے کا حکم دیا تو انکوائری رپورٹ بھول آیا تھا، اس وقت بھی انکوائری رپورٹ بیرسٹر گوہر خان نے آپ کے افسر سے موصول کی تھی، توشہ خانہ کیس کی انکوائری رپورٹ بیرسٹر گوہر خان میرے بے ہاف پر موصول کریں گے۔

یاد رہے کہ 3 دن قبل نیب نے چیئرمین تحریک انصاف کیخلاف جاری توشہ خانہ انکوائری کو انویسٹی گیشن میں تبدیل کردیا تھا،  نیب نے گواہوں کے بیانات اورشواہد کی روشنی میں انکوائری کو انویسٹی گیشن میں تبدیل کیا۔

نیب راولپنڈی کی جانب سے چیئرمین پی ٹی آئی کو آج (17) جولائی کو طلبی کا نوٹس بھجوایا گیا تھا جس میں ان کو دن 10 بجے پیشی کی ہدایت کی ہدایت کی گئی تھی۔

Advertisement