تازہ ترین
  • بریکنگ :- کراچی:گلستان جوہرمیں سیکریٹری سندھ بارکونسل کےقتل کاواقعہ
  • بریکنگ :- کراچی: واردات میں استعمال اسلحہ کی فرانزک رپورٹ تیار
  • بریکنگ :- کراچی:حملہ آوروں نے30بورپستول استعمال کیا،رپورٹ
  • بریکنگ :- عرفان مہرکاقتل ان کےآبائی علاقےمیں تنازع کاشاخسانہ لگتاہے،تفتیشی ٹیم

دہشتگردی میں بھارت ملوث، شواہد پر مبنی ڈوزیئر اقوام متحدہ میں پیش

Published On 05 December,2020 07:04 pm

نیو یارک: (ویب ڈیسک) اقوام متحدہ میں پاکستان کے مستقل مندوب منیر اکرم نے پاکستان کے خلاف دہشت گردانہ اقدامات میں بھارت کے ملوث ہونے پر مبنی ڈوزیئر اقوام متحدہ (یو این) انڈر سیکرٹری برائے انسداد دہشت گردی کے حوالے کردیا۔

خیال رہے کہ گزشتہ دنوں وزیراعظم عمران خان کے معاون خصوصی برائے قومی سلامتی ڈاکٹر معید یوسف نے بھارت کے پاکستان میں دہشت گردی میں ملوث ہونے کے نئے ثبوت پیش کیے تھے۔

پاک فوج کے ترجمان میجر جنرل بابر افتخار نے بھی چند روز قبل کہا تھا کہ پاکستان دہشت گردی میں بھارت کے ملوث ہونےکا ڈوزیئر میں ثبوت سامنے لایا، پاکستان بھارت کے انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں میں ملوث ہونے کے ثبوت بھی سامنے لایا، بھارتی ریاستی دہشت گردی کے ثبوتوں کو عالمی برادری نے بہت سنجیدہ لیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: دہشتگردی میں بھارت ملوث، ثبوت دنیا کے سامنے رکھ چکے: ڈی جی آئی ایس پی آر

سرکاری خبر رساں ادارے کے مطابق اقوام متحدہ میں پاکستان کے مستقل مندوب منیر اکرم کا کہنا تھا کہ اقوام متحدہ کے انڈر سیکرٹری جنرل برائے انسداد دہشت گردی ولادی میر ورون کوف سے 3 دسمبر کو ملاقات ہوئی۔

انہوں نے بتایا کہ ملاقات میں پاکستان کے خلاف دہشت گردانہ اقدامات میں بھارت کے ملوث ہونے پر مبنی ڈوزیئر ان کے حوالے کیا گیا۔

منیر اکرم کا کہنا تھا کہ یو این انڈر سیکرٹری نے ڈوزیئر کا مطالعہ کرنے کا وعدہ کرتے ہوئے بھارت اور پاکستان کے درمیان کشیدگی میں کمی اور اقوام متحدہ کے چارٹر، سلامتی کونسل کی قراردادوں کے مطابق مذاکرات سے معاملات حل کرنے پر زور دیا۔