تازہ ترین
  • بریکنگ :- کاہنہ میں ایک ہی خاندان کے 4افرادکےقتل کامعاملہ
  • بریکنگ :- کاہنہ:پولیس نےمقدمہ نامعلوم ملزموں کےخلاف درج کرلیا
  • بریکنگ :- مقدمہ مقتولہ ناہیدمبارک کےبیٹےعلی زین کی مدعیت میں درج کیاگیا
  • بریکنگ :- والدہ محکمہ صحت میں بطورلیڈی ہیلتھ وزیٹرکام کرتی تھیں،ایف آئی آر
  • بریکنگ :- کاہنہ:8 سالہ جنت فاطمہ میری والدہ کی لےپالک بیٹی تھی،ایف آئی آر
  • بریکنگ :- ملزموں نےوالدہ،بھائی تیمور،بہن ماہ نوراورفاطمہ کوفائرنگ کرکےقتل کیا،متن
  • بریکنگ :- ملزموں کوٹریس کرنےکےلیےتمام وسائل بروئےکارلارہےہیں،ڈی آئی جی آپریشنز

وزیراعظم عمران خان کی شفاء یابی کیلئے دعا گو ہوں: مولانا فضل الرحمان

Published On 20 March,2021 09:47 pm

لاہور: (دنیا نیوز) پاکستان ڈیمو کریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) کے سربراہ مولانا فضل الرحمان نے وزیراعظم عمران خان کا کورونا ٹیسٹ مثبت آنے کے بعد کہا ہے کہ ان کی شفاء کے لیے دعا گو ہوں۔

صوبائی دارالحکومت لاہور میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے پی ڈی ایم سربراہ کا کہنا تھا کہ وزیراعظم کی شفا یابی کے لیے دعاگو ہوں۔ فارن فنڈ کیس میں الیکشن کمیشن نے 22تاریخ کوانہیں بلالیا ہے، وزیراعظم کوکورونا ہوگیا ہے، ساری چیزیں سمجھ میں نہیں آرہی، ڈاکٹر فیصل سلطان تو وزیراعظم کے ذاتی ڈاکٹر ہیں،

مولانا فضل الرحمان کا کہنا تھا کہ پیپلزپارٹی نے وقت مانگا ہے، حتمی باتیں کہنا مناسب نہیں ، تحریک کو ملتوی کرنے سے قوم کو مایوسی ہوئی ہے،سخت فیصلہ نہیں کرنا چاہتے،کسی ایک پارٹی کو قربان نہیں کرسکتے۔

ان کا کہنا تھا کہ سیاسی سوچ کو تسلیم کرلینا چاہیے،عوام کی نمائندہ جماعت لاناہوگی، حکومت نے اعتراف کرلیا ہے کہ ہمیں اپنا گھر ٹھیک کرنا چاہیے،گھر تب ہی ٹھیک ہوگا جب ملک کو آئین کے مطابق چلایا جائے۔

پی ڈی ایم سربراہ کا کہنا تھا کہ ملک میں انتخاب آئین کے تحت کروائے جائیں،کسی حکومتی نمائندے کو ہماری پارٹی کا نمائندہ بننے کی ضرورت نہیں اور نہ ہی رائے دینا کی ضرورت ہے۔ لاگ مارچ تھوڑا موخرہوسکتا ہے کبھی نہیں چاہتے پیپلزپارٹی اتحاد سے باہرہو، قوم کومایوس نہیں ہونا چاہیے تحریکیں چلیں گی۔