تازہ ترین
  • بریکنگ :- برازیل کی ریاست ساؤپاؤلومیں اومی کرون کے2کیس رپورٹ،خبرایجنسی
  • بریکنگ :- اومی کرون جنوبی افریقہ سےآنےوالےمسافروں میں پایاگیا،حکام برازیل

میرے متعلق جعلی خبریں کیوں چلائیں؟ وسیم اکرم بھارتی میڈیا پر برس پڑے

Published On 31 August,2021 04:32 pm

لاہور: (ویب ڈیسک) قومی ٹیم کے سابق کپتان اور سوئنگ کے سلطان وسیم اکرم خود سے متعلق جھوٹی خبریں چلانے پر بھارتی میڈیا پر برس پڑے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے چند روز قبل ہی پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین کے لیے قومی ٹیم کے سابق کپتان رمیز راجہ کے نام کی منظوری دی تھی جس پر ان سمیت قومی ٹیم کے دیگر کھلاڑیوں نے انہیں مبارکباد دی اور نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

لیکن بھارتی میڈیا جو پاکستان کے ہر معاملے میں پروپیگنڈا کرتا ہے اس معاملے پر بھی جھوٹی اور من گھڑت خبریں چلانے سے باز نہ آیا۔

بھارت کے بڑے میڈیا گروپ نے یہ خبر شائع کی کہ وسیم اکرم بھی پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین بننے کے خواہشمند تھے لیکن ان کے نام پر غور نہیں کیا گیا۔

وسیم اکرم نے سوشل میڈیا پر خبر کا حوالہ دیتے ہوئے بھارتی میڈیا کو کرارا جواب دیتے ہوئے کہا کہ برائے مہربانی اس طرح کی جھوٹی خبروں کو پھیلانا بند کر دیں اور ذرائع ٹھیک کر لیں۔

پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان کا کہنا تھا کہ ٹائمز آف انڈیا کا شمار بھارت کے بڑے اور معتبر اخبارات میں ہوتا ہے لیکن اس طرح کی بے بنیاد خبروں سے اس کی ساکھ کو نقصان پہنچے گا۔

ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ چیئرمین پاکستان کرکٹ بورڈ کا عہدہ ایک اسپیشلائزڈ ملازمت ہے اور میں نے کبھی بھی اس عہدے میں دلچسپی ظاہر نہیں کی۔ اللہ کا شکر ہے کہ میں آج زندگی میں جس مقام پر ہوں وہاں مطمئن ہوں۔

اپنے ایک اورٹویٹ میں وسیم اکرم نے وزیراعظم عمران خان کی طرف سے رمیز راجہ کو پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئر مین نامزد ہونے پر انہیں مبارکباد دی۔

انہوں نے لکھا کہ مجھے یقین ہے کہ رمیز راجہ پاکستان کرکٹ میں مثبت تبدیلی لائیں گے، ان کے پاس ویژن اور تجربے موجود ہے۔ پاکستان کرکٹ کو اوپر اٹھانے کی ضرورت ہے اور میری حمایت رمیز راجہ کیساتھ ہے۔