تازہ ترین
  • بریکنگ :- 6 ہزار 277 سیٹوں میں سے 2 ہزار 455 کےنتائج موصول
  • بریکنگ :- پیپلز پارٹی 2 ہزار 288 نشستوں کے ساتھ سرفہرست
  • بریکنگ :- جی ڈی اے کا 65 سیٹوں کے ساتھ دوسرا نمبر
  • بریکنگ :- جے یو آئی 43 سیٹوں کے ساتھ تیسرے نمبر پر
  • بریکنگ :- 40 آزاد امیدواربھی کامیاب، پی ٹی آئی کی 13 سیٹیں

مسئلہ کشمیر کویو این قراردادوں کے مطابق حل کیا جائے: پاکستان

Published On 04 February,2021 08:32 pm

اسلام آباد: (ویب ڈیسک) دفتر خارجہ کے ترجمان زاہد حفیظ چودھری نے کہا ہے کہ بھارت میں بی جے پی کی حکومت نے غیرکشمیریوں کیلئے تیس لاکھ سے زیادہ جعلی ڈومیسائل جاری کیے ہیں جن کا مقصد بھارت کے غیرقانونی زیرقبضہ جموں اور کشمیر میں آبادی کے تناسب میں تبدیلی لانا ہے۔

اسلام آباد میں ہفتہ وار نیوز بریفنگ سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ کشمیریوں کو شہید کرنے اور ان پر ظلم و تشدد کرنے کے علاوہ جدوجہد آزادی کو کچلنے کے لئے ہزاروں بے گناہ کشمیریوں کو غیر قانونی حراست میں رکھا گیا ہے۔

انہوں نے کہاکہ دنیا بھر میں پاکستان کے سفارتی مشن سیمیناروں کا اہتمام کریں گے اور مقبوضہ علاقے میں بھارتی فوج کے ظلم و ستم اور انسانی حقو ق کی خلاف ورزی اجاگر کرنے کے لئے بین الاقوامی میڈیا کو بھی شامل کیا جائے گا۔

ترجمان نے کہا کہ بھارتی حکومت کے غیر قانونی اقدامات ریاستی دہشت گردی کا منہ بولتا ثبوت ہیں۔

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ پاکستان مسئلہ کشمیر پر اصولی موقف رکھتا ہے اور ہم چاہتے ہیں کہ یہ مسئلہ اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی قراردادوں کے مطابق حل کیا جائے۔

اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کا مستقل رکن بننے کے سلسلے میں بھارت کی کوششوں کے بارے میں ایک اور سوال کے جواب میں انہوں نے کہا کہ انسانی حقوق کی خلاف ورزیاں کرنے والا اور علاقائی امن کے لئے خطرے کا باعث بننے والا ملک اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کا مستقل رکن کیسے بن سکتاہے۔

انہوں نے کہا کہ بھارت تو سلامتی کونسل کا غیر مستقل رکن بننے کا بھی اہل نہیں ہے۔

ایک اور سوال کے جواب میں حفیظ چودھری نے کہا کہ پاکستان افغانستان میں افغانیوں کے امن عمل کی حمایت کرتا ہے اور وہاں امن کے قیام کے لئے تمام ممکنہ تعاون جاری رکھے گا۔