تازہ ترین
  • بریکنگ :- وزیرداخلہ پنجاب کالیہ میں لڑکی سےاجتماعی زیادتی کےواقعےکانوٹس
  • بریکنگ :- وزیرداخلہ پنجاب نےڈی پی اولیہ سےواقعہ کی رپورٹ طلب کرلی
  • بریکنگ :- لاہور: ملزمان کو گرفتار کر کے قرار واقعی سزا دلوانے کی ہدایت

فیصل آباد سول اسپتال کے ایمرجنسی وارڈ کی لفٹ 3 ماہ سے خراب، مریض پریشان

Published On 01 March,2022 11:56 am

فیصل آباد: (دنیا نیوز) فیصل آباد سول اسپتال کے ایمرجنسی وارڈ کی لفٹ گزشتہ 3 ماہ سے خراب ہے، جس کی وجہ سے روزانہ سیکڑوں مریضوں اور ان کے لواحقین کو مشکلات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

ڈسٹرکٹ ہیڈ کواٹر ہسپتال فیصل آباد کا دوسرا بڑا ہسپتال ہے، جس کے ایمرجنسی وارڈ میں روزانہ شہر میں ہونے والے سینکڑوں َٹریفک حادثات اور لڑائی جھگڑوں کے مریضوں کو طبی امداد کے لئے لایا جاتا ہے۔

ایمرجنسی وارڈ کے گراونڈ فلور پر مریض کو ابتدائی طبی امداد دینے کے بعد فرسٹ فلور پر میڈیکل ایمرجنسی، سینکڈ فلور پر سرجیکل ایمرجنسی یا پھر تھرڈ فلور پر آرتھو ایمرجنسی میں شفٹ کیا جاتا ہے۔ لیکن گذشتہ 3 ماہ سے ایمرجنسی وارڈ کی لفٹ خراب ہونے کی وجہ سے بند پڑی ہے جس کا خمیازہ شہریوں کو بگھتنا پڑ رہا ہے جو مریض کو وہیل چئیر پر بٹھا کر یا سٹریچر پر لٹا کر ریمپ کے زریعے منتقل کرنے پر مجبور ہیں۔

شہریوں کا کہنا ہے چیک اپ اور ضروری ٹیسٹوں کے لئے روزانہ 2 سے 3 بار مریض کو ریمپ سے نیچے اور اوپر لے کر جاتے ہیں جو کہ انتہائی تکلیف دہ عمل ہے۔ ڈائریکٹر ایمرجنسی کے مطابق لفٹ کی عمر پوری ہوچکی ہے، لفٹ کی مرمت کے لئے اقدامات اٹھائے جا رہے ہیں۔ حکومت سرکاری ہسپتالوں میں اربوں روپے خرچ کرنے کی دعویدار تو ہے لیکن ہسپتالوں کا کوئی پرسان حال نہیں۔