پارلیمنٹ کی توہین کی جارہی ہے جو کسی بھی صورت قابل برداشت نہیں : شرجیل میمن

Published On 31 May,2023 03:20 pm

کراچی : (دنیا نیوز) وزیر اطلاعات و ٹرانسپورٹ سندھ شرجیل میمن کاکہنا ہے کہ کہ پارلیمنٹ سب سے مقدس ادارہ ہے جس کی توہین کی جا رہی ہے اور اس کی دھجیاں اڑانے کی کوشش کی جا رہی ہے یہ کسی صورت قابل برداشت نہیں ہے ۔

کراچی میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے صوبائی وزیر  شرجیل میمن نے کہا کہ ثاقب نثار کے بیٹے یا کسی اور کی گفتگو ذاتی نہیں، گفتگو میں سیاسی جماعت کا ٹکٹ بیچنے کی بات ہو رہی ہے، ٹکٹ بیچنے سے متعلق گفتگو کی تحقیقات ہونی چاہیے، ثاقب نثار اور ان کے بیٹے کو بلا کر پوچھیں کیوں پی ٹی آئی کے ٹکٹ بیچ رہے ہو۔

انہوں نے کہا کہ ثاقب نثار اور ان کے بیٹے کی گفتگو پر عدالت میں کہا گیا کہ پرائیوٹ گفتگو ہے، ثاقب نثار کے فیصلوں سے ملک کو نقصان پہنچا ہے، وہ جب چیف جسٹس تھے تو انہوں نے عمران خان کو صادق اور امین قرار دیا تھا۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان نے غیر قانونی کام کیا تو کارروائی ہونی چاہیے جو نہیں ہو رہی، غلط لوگوں کو اسٹے آرڈر دیا وہی لوگ آئین اور قانون کو توڑ رہے ہیں، سپریم کورٹ نے کہا کہ انہوں نے غیر قانونی کام کیا، آپ نے عمران خان، عارف علوی اور قاسم سوری کو کیا سزا دی۔

صوبائی وزیر نے کہا کہ عمران خان کے خلاف کوئی انتقامی کارروائی نہیں ہو رہی، عمران خان غیرملکی میڈیا سے مسلسل جھوٹ بول رہے ہیں اور آج بھی جھوٹا بیانیہ بنا رہے ہیں، عمران خان کا پاکستان میں الگ اور باہر الگ بیانیہ ہے۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان نے جھوٹ میں پی ایچ ڈی کی ہوئی ہے ، انہوں نے پی ٹی آئی ورکرز کے ذہنوں میں زہر ڈالا اور آج ان کو پہچاننے سے انکاری ہیں، عمران خان نے ورکرزکو استعمال کرکے ٹشو پیپر کی طرح پھینکا، اتنے سنگین جرائم کے بعد ایک دن بھی یہ جیل نہیں گیا۔

شرجیل میمن نے کہا کہ عمران خان کے چھوڑے لوگ آج بھی پروپیگنڈا میں مصروف ہیں، ان کے سہولت کاروں کو بھی قانون کی ایک آنکھ سے دیکھا جائے۔

اس سے قبل انہوں نے صوبے میں ٹرانسپورٹ سے متعلق بات کرتے ہوئے کہا کہ محکمہ ٹرانسپورٹ نے اہم فیصلے کئے ہیں ، سندھ بھرمیں تمام پبلک ٹرانسپورٹ کےسی این جی سلنڈرزکوختم کیاجائیگا، سکول وینوں سےبھی سی این جی سلنڈرکوختم کیاجائےگا ۔

شرجیل میمن نے کہا کہ محکمہ ٹرانسپورٹ کی زمین سے قبضہ واگزار کرایا ہے ، پی ٹی آئی کےایک رہنمانےاس زمین پرفارم ہاؤس،بھینسوں کےباڑےبنائےہیں، محکمہ ٹرانسپورٹ اب  اپنےپیروں پرکھڑاہورہاہے۔

Advertisement