تازہ ترین
  • بریکنگ :- وزیراعظم کانوجوانوں کیلئےمفت ہائی ٹیک کورسزکا منصوبہ
  • بریکنگ :- ‏کامیاب جوان "اسکلزفارآل"پروگرام کےتیسرےمرحلےکاآغاز
  • بریکنگ :- 60 ہزارنوجوانوں کیلئےرجسٹریشن اوپن کردی گئی
  • بریکنگ :- ایک ہزاراعلیٰ تعلیمی اداروں میں 60 ہزاراسکلزاسکالرشپ مختص،عثمان ڈار
  • بریکنگ :- 16 جنوری سےرجسٹریشن کاآغازکردیاگیا،معاون خصوصی عثمان ڈار
  • بریکنگ :- رجسٹریشن کی آخری تاریخ 31 جنوری 2022 ہے،عثمان ڈار

رانا ثناء اللہ کی عید قرباں سے پہلے حکومت کے قربان ہونے کی پیش گوئی

Published On 20 March,2021 12:03 pm

لاہور: (دنیا نیوز) رانا ثناء اللہ نے عید قرباں سے پہلے حکومت کے قربان ہونے کی پیش گوئی کر دی۔ انہوں نے کہا کہ لانگ مارچ کو منسوخ کرنے کا فیصلہ درست نہیں، پیپلزپارٹی پہلے بھی استعفوں کے حق میں نہیں تھی، غیر جمہوری، غیر آئینی ٹولے کے خلاف جدوجہد جاری رہے گی۔

پاکستان مسلم لیگ نون کے رہنما رانا ثناء اللہ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ لانگ مارچ ان کا اچھا حل تھا، استعفیٰ کا مسئلہ نہ ہوتا تو لانگ مارچ ہوتا، لانگ مارچ کا منسوخ ہونا غلط ہوا، پیپلزپارٹی پہلے بھی استعفوں کے حق میں نہیں تھی، پیپلزپارٹی سی ای سی میٹنگ میں گئی ہے، ان کے فیصلے کے بعد کوئی حل نکالیں گے، استعفوں پر اختلاف کو بیٹھ کر حل کیا جائے گا، پی ڈی ایم دوبارہ منظم ہو کر لانگ مارچ کا اعلان کرے گی۔

لیگی رہنما نے مزید کہا کہ لانگ مارچ کو ہمیں جاری رکھنا چاہیے تھا، 9 پارٹیوں نے تجویز دی کہ پہلے قومی اسمبلی سے استعفے دیئے جائیں، عید کے بعد لانگ مارچ کریں گے، حکومت کو چلتا کریں گے۔

دوسری جانب منشیات برآمدگی کیس میں رانا ثناء اللہ سمیت دیگر ملزمان پر فرد جرم عائد نہ ہوسکی، شریک ملزم اکرم کے پیش نہ ہونے پر فرد جرم ایک بار پھر موخر کر دی گئی۔ رانا ثناءاللہ سمیت چار ملزمان نے حاضری مکمل کروائی۔ عدالت نے سماعت 3 اپریل تک ملتوی کر دی۔