تازہ ترین
  • بریکنگ :- ٹرینوں کےکرایوں میں اضافےکی سمری وفاقی حکومت کوارسال
  • بریکنگ :- وزارت ریلوےکی کرایوں میں 10سے20 فیصد اضافے کی تجویز
  • بریکنگ :- ریلوےکویومیہ ایک کروڑ 84 لاکھ روپےکےمالی بوجھ کاسامنا ہے،ذرائع

کورونا سے متعلق جعلی خبریں پھیلانا انسانی حقوق کی خلاف ورزی قرار

Published On 28 January,2022 08:06 pm

ویٹی کن سٹی: (ویب ڈیسک) پوپ فرانسس نے کہا کہ کیتھولک میڈیا سمیت کورونا وائرس، ویکسین کے بارے میں جعلی خبریں اور غلط معلومات پھیلانا انسانی حقوق کی خلاف ورزی ہے۔

برطانوی خبر رساں ادارے رائٹرز کی رپورٹ کے مطابق یہ ایک ماہ سے بھی کم عرصے میں دوسرا موقع تھا جب 85 سالہ پوپ نے جعلی خبروں اور غلط معلومات پر بات کی۔

تین ہفتے قبل انہوں نے ویکسین کے بارے میں بے بنیاد نظریاتی غلط معلومات کی مذمت کی تھی اور قومی حفاظتی ٹیکوں کی مہموں کی حمایت اور صحت کی دیکھ بھال کو اخلاقی ذمہ داری قرار دیا تھا۔

پوپ نے کہا کہ سب سے بڑھ کر ان لوگوں کے لیے درست معلومات کو یقینی بنایا جانا چاہیے جو کمزور ترین اور ان لوگوں کے لیے جو سب سے زیادہ کمزور ہیں۔

فرانسس نے پھیلنے والے "انفوڈیمک" کی مذمت کی، جس کے بارے میں ان کا کہنا تھا کہ یہ خوف، جھوٹی یا ایجاد کردہ خبروں اور مبینہ طور پر سائنسی معلومات پر مبنی حقیقت کو مسخ کرنا ہے۔ جعلی خبروں پر یقین رکھنے والوں کو یہودی بستیوں میں نہیں رکھا جانا چاہئے بلکہ انہیں سائنسی سچائی تک پہنچانے کی کوشش کی جانی چاہئے۔

فرانسس نے کہا کہ جعلی خبروں کی تردید کی جانی چاہیے، لیکن انفرادی افراد کا ہمیشہ احترام کیا جانا چاہیے، کیونکہ وہ اکثر پوری آگاہی یا ذمہ داری کے بغیر اس پر یقین رکھتے ہیں