تازہ ترین
  • بریکنگ :- فیٹف اقدامات پرعملدرآمدحتمی تاریخ سےایک سال قبل مکمل کرلیا،ایف بی آر
  • بریکنگ :- جون 2021میں پاکستان کیلئے7نکاتی نئےایکشن پلان کی منظوری دی گئی تھی
  • بریکنگ :- ایکشن پلان کے2نکات ریئل اسٹیٹ ایجنٹس اورقیمتی دھاتوں کےڈیلرزسےمتعلق تھے
  • بریکنگ :- اینٹی منی لانڈرنگ،دہشتگردوں کی مالی معاونت روکنےکیلئےقواعدمتعارف کرائے،ایف بی آر

حکومت کا ایس او پیز کے تحت طلبہ سے ہر صورت امتحانات لینے کا فیصلہ

Published On 24 May,2021 05:50 pm

اسلام آباد: (دنیا نیوز) وفاقی حکومت نے کورونا ایس او پیز کے تحت تمام طلبہ کے امتحانات لینے کا حتمی فیصلہ کر لیا ہے، رواں سال کسی کو پروموٹ نہیں کیا جائے گا۔

تفصیل کے مطابق یہ اہم فیصلہ وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود کے زیر صدارت بین الصوبائی وزرائے تعلیم کے اجلاس میں کیا گیا۔ اجلاس میں فیصلہ کہا گیا کہ پہلے دسویں اوربارہویں جماعت کےامتحانات ہوں گے جو جون کے تیسرے ہفتے میں لیے جائیں گے۔

اجلاس میں فیصلہ کیا گیا ہے کہ رزلٹ تاخیر سے ہونے کی صورت میں جامعات پروویژنل سرٹیفکیٹ کی بنیاد پر داخلے دیں گی۔ امتحانات 20 جون کے بعد سے شروع کیے جائیں گے، تاہم امتحانات کی تاریخ کا اعلان متعلقہ صوبے خود کریں گے۔

اس کے علاوہ اس مرتبہ موسم گرما کی تعطیلات کو بھی کم کرنے کا فیصلہ کر لیا گیا ہے تاہم اس حوالے سے بھی اختیار صوبائی حکومتوں کے پاس ہوگا کہ وہ کورونا وائرس کے پیش نظر کیا اقدام اٹھاتے ہیں۔

وفاقی وزیر شفقت محمود نے کہا کہ ایس او پیز کے تحت امتحانات ہر صورت لیے جائیں گے۔ تمام صوبے اساتذہ، نگراں عملے اور دیگر سٹاف کی بروقت ویکسی نیشن یقینی بنائیں۔

ویکسینیشن سرٹیفیکیٹ نہ ہونے والے افراد امتحانات میں نگران مقرر نہیں ہوں گے۔

بین الصوبائی وزرا تعلیم کمیٹی میں نیشنل ایجوکیشن ایسسمنٹ فریم ورک کو بھی صوبوں کیساتھ شیئر کرتے ہوئے اصولی منظوری دے دی گئی۔